Friday, May 18, 2012

Sememangnya Kawan itu lebih dari segalanya..

Assalamualaikum,sudah sekian lame aku xmenjenguk blog aku nie.Hemm,lame dah aku nk buat bende alah nie untuk 2 org kawan aku y dah nk p Gombak.Post ini khas aku buat and tujukan kepada kawan aku yang bernama Intan Sharina dengan Izzatul Nawwaarah yang telah banyak menolong,membantu,membuli,memarahi dan sentiasa menyayangi aku selama berada di CFS IIUM Petaling Jaya.

Dear Intan Sharina Ahmad Sharizal,

Terima kasih jadi kawan aku selama nie,dah setahun kita kawan.dari sem 1 sampai sem 3.Kita tetap sekelas.Aku sayang kau.Kau kene tahu tu.Selama kita bersahabat,harap kau tak 'annoying' dengan perangai aku yang entah pape.kau banyak tolong aku dalam macam2 hal.Kau pinjamkan telinga kau dengar masalah aku walaupun kau xdek masa nk dengar sume tu,kau bagi pinjam aku duit,kau bagi nasihat kat aku tyme aku sakit,kau tunjuk ajar aku kalau aku tak faham,n kau bagi aku semangat baru untuk aku terus berjuang.Kau selalu ingatkan aku dgn kata-kata nie:"Nana,man jadda wajada" maksudnya sesiapa yg berusaha dia akan berjaya.InsyaAllah dengan kata2 tu banyak memberi makna n membuatkan aku berfikir yg Allah itu Maha Adil dan Maha Penyayang.Terima kasih Intan atas segalanya.Maafkan segala kesalahan aku pada kau.Jika aku,kau dipanjangkan umur,moga kita dipertemukan sekali lagi.Semoga kau berjaya di Gombak nanti.Kau memang sahabat "THE BEST" lah.Doaku sentiasa mengiringimu.


Dear Izzatul Nawwarah Idrus,


Thanks a lot for being such a lovely friend to me.You are kind and nice person to me wawa.You did a lot things to me.Baru 1 sem je aku kenal kau.Kau memang best.Terima kasih taw ajar aku selama nie.My english so worst,but you give me spirit to learn,learn and learn and get improvement.Wawa,thanks for everything.Banyak kenangan manis kita dah lalui bersama.Gelak kau ngan intan memang aku xkan lupe lah.Kau punye "tersasul" lg lah aku xkan lupe.hahhahaha.Wa,jangan lupe aku ea ble dah masuk Gombak nnt.You're smart person.Jage Intan tu elok2.Jaga diri gk.Jangan asyik ingat pakwe je.Wa,tyme,sebelum final exam,banyak yg kau bantu aku ngn Intan.kesian kau,banyak kau habis mase tuk ajar kitorang tp kami nie maen2,sorry ea wa,tp aku tetap sayang kau.Sem 3 nie aku rasa sronok satu group ngn kau ngan Anina.Anina pun kadang sengal tapi best(jangan marah ani).By the way,Syukur sgt2 kpd Allah sebab Dia telah mengurniakan sahabat-sahabat yang baik seperti korang sume.Aku sayang ko wawa.kau kene tahu tu.Kau memang sahabat yang "AWESOME" wawa.Take care,be yourself.I love you always.

Bila dah masuk Gombak ingatlah Moment korang sepanjang SEM 3 kat CFS IIUM PJ nih...


Aku pasti merindui saat kita di Parliamen.


Ani memang xboleh berenggang dengan wawa.


Begitu jugaklah dengan aku.Kalau aku sorg,mesti org tanye;"Nana,intan mane?"


Tahukah anda bahawa,wawa nie adalah pelanggan tetap restoran Ali Bistro.samalah kami.Dimana ada wawa disitu ada kami.


Ani nie pon same je,pagi petang siang malam,mamak jugak dihadapnye..


wawa nie rajin orangnye.tak hairanlah dia jd ckgu kami sebelum final exam legal system.Thanks wa.


 Intan nie,nampak je main2,tp kalau kejer ngan dia sgt mantap.Sume kerje teratur n mesti siap.


Nielah muke2 hebat yang setahun je kat matrix UIA nie,Bulan 9 nk pegi Gombak dah.Intan Sharina & Izzatul Nawwarah

Bye korang."Walau sejauh manapun kita berada,InsyaAllah Allah itu selalu ada disamping kita tidak kira senang mahupun susah,kerana itulah Allah anugerahkan sahabat sebagai pengubat duka dan lara".Uhibbukum fillah Abadan Abada~
InsyaAllah Friendship till Jannah.
Love you both



No comments:

Post a Comment